Ik kom 's avonds rond een uur of 11 thuis van mn werk. T was een erg warme dag vandaag, dus eerst even lekker in de douche. Mijn vrouw komt de badkamer op en vraagt hoe mijn dag was. Ik stap in de douche en begin te vertellen, dat het eigenlijk te warm was om zo veel te werken. Mijn vrouw kleed zich langzaam uit. Ik kan door de douche deur haar lekker figuurtje zien. als ze helemaal naakt haar tanden staat te peotsen begint mijn lul hard te worden. MMmm heerlijk. Dan doet ze een onderbroekje aan en gaat al in bed liggen, mij achterlatend met een enorme..........
eenmaal in bed kijken we nog wat tv. ik val langzaam in slaap, en krijg af en toe nog flarden mee van de tv. Opeens voel ik 2 vingers zachtjes in mijn tepel knijpen, dan voel ik 2 zachte warme lippen op mn tepel???!!! Droom ik dit nou of is dit echt!?!?! Langzaam val ik weer in slaap. Dan voel ik hoe mijn hand geleid word naar de borsten van mijn vrouw. haar handen doen t werk. Ze leid mijn hand over haar hele lichaam, als we bij de rand van haar slip zijn stopt ze even. Dan lijkt t net of ik wakker word. Toch doezel ik weer weg..................heerlijk naar dromenland.
Midden in de nacht word ik weer wakker, slaperig zie ik dat mijn vrouw weer naar mijn hand reikt. Nu ben ik wakker maar doe net of ik nog slaap. heel langzaam gaan mijn handen over haar lichaam, haar buik, haar borsten benen. Op het laatst sprijd ze haar benen, en legt mijn hand zachtjes op haar warme natte grotje. Ik hoor haar heerlijk zachtjes kreunen. Dan word het voor haar tijd om mij "wakker" te maken. Ze gaat op haar knieen zitten. Komt over me leunen en begint me zachtjes te zoenen te likken en te bijten. Ik heb de grootste moeite om te doen of ik nog slaap.
Intussen groeit er in mijn onderbroek een stevige paal, deze laat ze niet onberoerd. Op het moment dat ze haar zachte lippen om mijn paal klemt "word ik wakker" Nu houd ik het echt niet meer.
Wild pak ik haar vast en draai haar op haar rug. Ik houd haar armen wijd en zoen haar intens. ze bevrijd zich en begint mij met haar handen te verwenen, eerst knijpt ze lekker in mn ballen, terwijl ik haar ballen kneed. Dan is het mijn beurt om haar gek te maken, langzaam ga ik met mn tong over haar buik, tot ver over haar venusheuvel. ze sprijd haar benen en geeft mij uitzicht op haar mooie poes. Met 2 handen en een tong verwen ik haar, vlak voordat ze klaar komt stop ik.
Zij draait zich op haar buik en geeft mijn ruim uitzicht op haar kontje, ze wil graag achterlangs genomen worden. Voorzichting begin ik te stoten. ik buig me over haar rug zodat ik met 2 handen haar borsten kan maseren. Op eens voel ik een hand aan mn ballen. Daarna voel ik hoe ze met haar hand over haar clitoris wrijft. Zo geil word ik daarvan dat ik binnen 2 minuten al mijn vocht in haar spuit. Nog geen tel later hoor ik haar kreunen en sidderen van genot als ze klaarkomt.......
Heerlijk tevreden vallen we in elkaars armen in slaap, mijn vrouwtje en ik.
Als om 6.30 de wekker gaat zie ik mijn vrouw denken, heb ik dit gedroomd of was dit echt...............